Рубрика: Մայրենի 6

Ինչ եմ կարդացել ուրբաթ օրը

Կուզենայի պատմել թե ինչ գիրք եմ կարդացել այս երկու շաբաթվա ընթացքում նաև տանը։ Տանը՝ ինչպես արդեն իմացաք ես կարդում եմ Ջեք Լոնդոնի (Ծովագայլը), դպրոցում էլ եմ կարդում այդ գիրքը, բայց 06.10.2023թ․ ես իմ գիրքը մոռացել էի տանը, այդ պատճառովայդ օրը ես կարդացի իմ ընկերոջ՝ Մհերի գիրքը։ Այդ գրքի մեջ կար շատ փաստեր՝ օրինակ դուք գիտեի՞ք, որ մեր արևը տաք, շոզշոզուն ու անընդհատ շարժվող գազե գունդ է, որի մակերեսն անընդհատ եռում ու պղպջում է։Ինչպես նաև ասում են, որ 5 կամ 4 միլիարդ տարի հետո հնարավոր է արևը պայթի։ Իսկ օրինակ Սատուրնի օղերը կազմված են միլիոնավոր սառցակտորներից, դրանց մեջ կան սառցե խորանարդիկներբ, բայց նաև մեծ մեքենայի չափով կտորներ։ Այսքանը!!!

Автор:

Ես Գոհարն եմ, սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի ամենաարևոտ Արևելյան դպրոցում։

Оставьте комментарий